<a href="http://stfalcon.github.io/euromaidan/" class="em-ribbon" style="position: absolute; left:0; top:0; width: 90px; height: 90px; background: |
|
БІЛОПІЛЬСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ІМ. ЮРІЯ БІЛОНОГА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |||||||
|
|||||||
|
Освітня програма Білопільської дитячо-юнацької спортивної школи імені Юрія Білонога Білопільської міської ради розроблена на виконання Закону України «Про освіту», відповідно до Законів України «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про фізкультуру і спорт», Національної доктрини розвитку освіти. Вимоги до вихованців, учнів, слухачів, які можуть розпочати навчання за цією программою: До спортивної школи приймаються всі особи, що бажають займатися фізичною культурою і спортом, які виконали нормативи з загальнофізичної та/або фізичної підготовки, встановлені навчальними програмами з видів спорту, та не мають медичних протипоказань. Зарахування до спортивної школи здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, що їх замінюють, та/або дитини, яка досягла 16-річного віку, медичної довідки про стан здоров’я та відсутність медичних протипоказань для занять спортом з медичного закладу. Мінімальний вік дитини, що підлягає зарахуванню до спортивної школи, залежить від специфіки виду спорту та визначається Мінмолодьспортом за погодженням з МОЗ. Позашкільну освіту вихованці можуть здобувати за такими напрямами позашкільної освіти Напрямок діяльності Білопільської дитячо-юнацької спортивної школи імені Юрія Білонога: -спортивно-оздоровчий; -масовий спорт; -спорт вищих досягнень. Освітня програма включає такі освітні компоненти: когнітивний (система наукових знань), практичний (система практичних умінь, навичок, способів діяльності), творчий (досвід творчої діяльності), комунікативний (система відносин). Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість занять: Тривалість навчальної години в спортивній школі становить 45 хвилин. Тривалість одного навчально-тренувального заняття не може перевищувати: у групах початкової та фізкультурно-реабілітаційної підготовки - двох навчальних годин; у групах базової підготовки першого - третього років навчання - трьох навчальних годин; у групах базової підготовки четвертого - п’ятого років навчання, спеціалізованої підготовки та підготовки до вищої спортивної майстерності - чотирьох навчальних годин. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані закладу Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів: кадрове забезпечення освітньої діяльності; навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності; матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності; якість проведення навчальних занять; моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей). Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти: оновлення методичної бази освітньої діяльності; контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок вихованців, розробка рекомендацій щодо їх покращення; моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу; створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня тренерів-викладачів. Рекомендовані форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу є різні типи занять відділень, тренувальні заняття, навчально-тренувальні збори, спортивні змагання. Вибір форм і методів навчання тренер-викладач визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах. Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей вихованців
Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення вихованців до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес вихованців до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Вихованці набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.
|
Білопілля © 2024 |